Xiaochunek biolina eusten ikasi zuenetik jotzen du. Orain, 13 urte dituenean, sari ugari jaso ditu eta bere aita sukaldariaren poza eta harrotasuna da, honek itxaropen guztiak bere semearen arrakastan jarri baititu. Ikasketak hiriburuan jarraitzeko ordua heldu da, eta aita-semeak Pekinera doaz bizitzera. Hiri handiak Xiachoun txunditzen du, baino ez Lilik bezainbeste, geltokian ikusten duen neska eta txiripaz, hirian bere bizilagun izango denak. Une honetatik aurrera, Lili bere lehen maitasuna, lehen desamodioa eta bere benetako lehen laguna bihurtuko da. Bestalde, Xiaochuni nazioarte mailan sona emango liokeen irakasle baten bila ekingo dio aitak. Azkenik aurkitzen duenean, honek Xiaochun bere ikasle begikoenarekin, Lin Yurekin, indarrak neurtu ditzan behartuko du. Epaimahai baten aurrean duen emanaldi garrantzitsu baten bezperan ordea, Yu irakasleak bere bizitza betirako aldatuko duen sekretu bat jakinaraziko dio.