Hiru pertsonaia Patagoniako bide bakartietan barrena doaz. Justo jaunak (80), erretiroa hartu eta bere biltegia semearen eskuetan utzi duenak, etxetik ihes egin du aspaldi desagertutako bere txakurraren bila abiatzeko. Roberto (40), saltzaile bidaiaria, errepide beretik doa kargamendu deseroso batez: alargundu berri den emakume bati elkarrekin bikote iraunkorra osa dezaten eskatzera doa, honen semearen urtebetetzerako daraman kremazko opila aitzakitzat hartuz. Maria Flores (25) bere alaba gaztearekin doa. Telebista saio bateko zozketan irabazle suertatu den oso emakume xumea da eta, saria zertan datzan jakin gabe eta sosik ere ez duen arren, telebistako mundu urrun eta liluragarrira bidaian abiatzea erabaki du. Bakoitza bere kontura doa, bainan euren istorioak gurutzatu egingo dira. Historias mínimas Zinema Eraikitzen ekimenean (Toulouse, 2002ko martxoa) parte hartu izanagatik hautatu dute.