Laxe polizia berlindar atsegin bat da, besteen bizitza kontrolatzea atsegin duena. Alabaina, berak badu konpondu beharreko arazo larri bat: Manuela bere emazteari ematen dizkion tratu txarrak. Bere emaztea ospitaleratzen duten hamaikagarren aldia denez, Laxek bere burua argitzeko unea iritsi dela eta Walter bere anaia San Franciscon bisitatzera joatea erabaki du. Txikitatik banandu zituzten, amak aita utzi zuenean, eta halabeharrez, Laxeren bisitaldiak indarkeriaz beteriko bien haurtzaroa dakarkie gogora. San Franciscon, Laxek Inga du gogoko, Walterren pisukidea, eta neskari bere bizitza berregiten lagundu nahi dio. Halarik ere, eta Walterren izurako, Laxe betiko portaeraren eskema berean eroriko da atzera ere: Ingaren bizitza gobernatu nahiko du. Laxek azken erronka bati heldu beharko dio ordea, Ingak haurdun dagoela eta aitaren izena aitortu nahi ez duela kontatuko dionean.