O-Shin neska gazte eta tolesgabeak kostaldeko Okabasho herrixkako burdel batean dihardu, XIX. mendeko Japonian. Halabeharrez maiteminduko da burdelera doan samurai batekin. Kikuno bere ahizpa zaharrenak, maitasunaren kontra ohartaraziko du, hura samuraiarekin ezkontzea nahi lukeen arren. Denbora aurrera doala, O-Shinek Ryosuke ezagutuko du, jota eta kezkatuta bizi den bezeroa, zeinari bizitzaren esanahia eta plazerrak irakatsiko dizkion, elkarren menpekotasunezko eta begirunezko harreman bat hozituz. Berriz ere, arrastoan sartzeko aholkua emango dio Kikunok. O-Shinentzako irtenbiderik ez dagoela dirudienean, sekulako ekaitz batek Okabasho astinduko du, Kikuno eta O-Shin bakartuta utziz. Ordura arte bare zegoen itsasoaren indarrak uholdeka hartuko ditu herriko kaleak eta burdelak. Bi ahizpen nahigabeak marearekin batera desagertuko dira, luze esperotako barealdia atzera itzuliko baita.