Zeelanda Berriko kostaldeko herrixka batean, maoriak euren burua Paikearen ondorengotzat daukate, bere kanoa irauli ondotik bale batek uharteraino eraman zuen arbasoa baita. Belaunaldiz belaunaldi, maoriek gizonezko bat aukeratu izan dute beti leinuko buruzagi izateko. Oinordeko berria hautatzekoa ordu heldu da, eta arazo bat dago: bikiak jaio dira, mutila eta neska, eta mutila hil egin da. Tribuaren oraingo buruzagia den Koro-k ez du onartu nahi bere biloba Pai buruzagi bihurtzea. Tribuaren ezbeharrak Pai jaio izanaren ondorio direla sinestuta dago Koro, eta neskak Koro munduan beste ezer baino gehiago maite duen arren, bere patua bete dadin aitonaren aurka eta mila urteko ohitura zaharren kontra borrokatu beharko du.