Volker Schlöndorff
Louisiana, 70eko hamarkadako bukaera. Norbaitek Beau Bouton basetxetar zuriari tiro egin dio Mathu maizter beltzaren etxe ondoan, eta hau susmagarri bihurtu da. Candy Marshall gaztea haren lintxamendua eragozten saiatuko da inguruko txaboletan hainbestean bizi diren agure zaharrak bilduz. Horrela, hilketaren ustezko 18 egile itxarongo dute sheriffaren etorrera.