Volker Schlöndorff
Baal, poeta lirikoa, besteen bizkarrera bizi da. Zakarra, trauskila, egozentrikoa eta zeharo itsusia da, baina olerkiak idazten badaki eta honela, emakumeak liluratzen ditu. Argitaratzaileak mesprezatzen ditu eta etengabe dabil edanean. Bakarrik Eckartek, haren kamarada eta lagun fidelak, ulertzen eta onartzen ditu haren umore aldaketak.