Volker Schlöndorff
Willy Loman adinean sartutako eta lanean arrakastarik ez duen saltzaile bat da. Maleta erakusgaiez beteta abiatzen da etxetik eta normalean deusik saldu gabe itzultzen da bere emazte ulerkorrarengana. Azkenik, bizitza alferrik galdu duela konturatuko da. Lehen begirunea zioten bere bi semeek frakasatutzat daukate orain.