Volker Schlöndorff
Baltikoa, 1919, gerra zibileko urteak. Erich von Lohmond ofizial prusiarra Kratoviceko gaztelura helduko da mertzenario talde batekin, komunisten aurka borrokatzeko asmoz. Bertan, Sophie von Reval kondesa ezagutuko du; emakumea ofizialaz maitemindu eta bere sentimenduak aitortuko dizkio. Baina libre izaten jarraitu nahi duen Erichek uko egingo dionean, Sophie limurkeriatan hasiko da beste mertzenarioekin.