Volker Schlöndorff
Austrohungariar inperio garaian gaude, XX. mende hasieran. Törless gaztea, barnetegi bateko ikaslea, Beineberg eta Reiting bere gelako gidariekin dabil. Egun batez, euren ikaskide batek, Basini-k, Beineberg-i dirua ostu diola konturatzean, honek eta Reitingek beti nahi dutena egitea behartuko dute, lapurreta ez salatzearen ordainetan. Törless irain horien behatzaile pasibo bihurtuko da.