Hans Martin Schleyer patronaleko lehendakariaren bahiketa eta hilketa, palestinar talde batek Lufthansako ?Landshut? hegazkina bahitu izana edo Andreas Baader, Jean-Carl Raspe eta Gudrun Ensslin terroristen suizidioa bezalako gertakariek Alemania aztoratu zuten 1977ko udazken partean. Schlöndorffek, beste hamar zuzendariekin batera, dokumental batean bildu zituen gertakariok.