Volker Schlöndorff
Dazing, 1927. Bere hirugarren urtebetetzean, egundoko adimena duen Oskar Matzerath gazteak, hazten ez jarraitzea deliberatuko du nazismoa ezagutzeko zorian dagoen mundua gogoko ez duelako. Pertsona helduen aurkako bere protesta latorrizko danbor zuri eta gorri bat etengabe joz, eta kristalak hausteko moduko oihuak botaz adieraziko du.