Volker Schlöndorff
Raymond Benyonek, baliabiderik ez duen marinako ofizial batek, Georgina Gressiren istorioa gogoratzen du, zeinarekin isilpean ezkondu baitzen, aitaren borondatearen kontra eta sekula inori ezkontzaren berri ez ematearen baldintzapean. Georginak bakarrik dakizki ondorio larriak ekarriko dituen eskakizun horren arrazoia: senarrarengandik gero eta gehiago aldentzen da, harekin bizitzeari uko egingo dion arte.