Volker Schlöndorff
Mexikon hegazkin-istripu batetik bizirik atera ondoren, Walter Faber injinerua Europarantz abiatzen da. Kontinente Zaharrera doan ontzian Elisabeth gaztea ezagutuko du. Parisen berriz ere ustekabean elkartuko dira eta Elisabethen etxera, Atenasera, autoz joatea erabakiko dute, Frantzia eta Italia zeharkatuz.