Volker Schlöndorff
Urteetan ezkonduta egon ondoren, Elisabeth Junker gaztea dibortziatu egingo da, etxekoandre izateari utziz eta hizkuntzak dakizkien idazkari moduan lan bat aurkitzeko itxaropenaz. Lan bila dabilen bitartean, kantu eta ballet-eskolak hartzen hasiko da, noizbait musika-izar bihurtuko dela amestuz. Haatik, lan-egoerak berehala jarriko du bere lekuan.