Volker Schlöndorff
Etorkizuneko Amerika erregimen totalitario batek gobernatutako herrialdea da, non emakume gazteak euren emankortasunaren arabera aukeratzen diren eta gizarte maila goreneko emakume antzuen seme-alabak sortzeko hezten dituzten. ?Dontzeila? horietako bat, Kate, zeinari senarra fusilatu eta alaba bahitu zioten, Fred komandantearen etxera bidaliko dute hari ondorengoak emateko.