Volker Schlöndorff
Ogroa filmaren soinu-banda egiteko Pianoa pelikularen konpositorearengana jo baino lau urte lehenago, Schlöndorffek honako lan hau burutu zuen telebistarako, Hanburgon emandako kontzertua biltzen duen Nymanen Songbook diskoan oinarriturik. Musikariak, bere ohiko banda eta Ute Lemper kantariaren laguntzaz, Paul Celan, Arthur Rimbaud eta William Shakespearen olerkietan oinarritutako piezak jotzen ditu.