1956ko martxoaren 12an, Jesús de Galíndez izeneko gizon bat Manhattango hirigunean desagertu da. Erbesteratu errepublikarra berau eta New Yorken Eusko Jaurlaritzaren ordezkari denaren arrazoirik gabeko desagerpen honek politikaren maila gorenak astintzen ditu. Aurkako indarrak adimen-operazioen tauletan borrokatzen dute: Hoover eta FBIk bere historiako ikerketarik garestienetako bat hasiko dute Latinoamerikako bere politika-informatzaile onena zena desagertarazi duena nor den jakitearren. Rafael Leonidas Trujillo diktadore dominikarrak kasuak eragin dituen ondorioez kezkatuta, bahiketaren makineria korapilatsuan parte hartu duten den-denak hilko ditu.