Zabaltegiko Bereziak
1972an, Howard Hawks zine-zuzendari estatubatuarrak Donostiara bidaiatu zuen bere lanaren atzera begirako bat eskaintzen zuen Zinemaldiaren Epaimahai-buru izateko. Garai hartan zinemazale bezain ezezagun ziren bi gazte (Jesús Martínez León eta José Luis Cuerda) Madrildik etorri ziren hura elkarrizketatzeko itxaropenez. Zinez eta bizipenez beteriko hogeita hamar urte eta gero, argitaragabeko elkarrizketa hura berreskuratu eta Donostiara bueltan beraiekin gatoz.