1974ko abenduan, Sergio del Monte izeneko zinegile espainiar bat egoera misteriotsuan hil zen bere lehen eta azkena izango zen pelikula filmatzen ari zela. Pertsona gutxi batzuk bakarrik ikusi ahal izan zuten aurremuntaia eta antza, proiekzioan izandako guztiak zinegilearen patu bera izan zuten edo itsu geratu ziren. Ekoizleek negatiboak desagertarazi zituzten. Alabaina, laborategi italiar batean artxibatutako lata batzuk azalduko dira...