Euren lurretik kanpo bota eta hiri ezezagun, itzel eta gupidagabe bateko kaleetara bortizki bultzatu dute nekazari bikote bat. Herrialdeko gatazka egoerak deserrira kondenatu ditu Toño eta Paulina protagonistak, alabaina, eurak beste drama garratz batek nahigabetu ditu. Beren barne eritua atsekabez, desliluraz eta desamodioaz beteta dago.