Hiru emakume kubatarren bizitzak aldi berean aztoratu dira. Batere argi ez dagoen egoera batean bere semea galdu duen nekazaria da Maria. Telebistako albistegi bat aurkezten duen Normak, erregimenaren albiste faltsuak emateari uko egiten dio. Txerrien ezkutuko hiltegi batean lanean ari den Nieves, bertako jabeak kaleratuko du. Hiru emakumeen patuak gurutzatu egingo dira hilzorian dagoen komunismo baten baitan beren bizitzak bezain hauskorra den istorio bat ehuntzeko.