Ekaitz gau batean, telefono dei bitxi batek eragotzi egiten dio Elsari errepidean iraulita amaitzen duen kamioi baten aurka talka egitea. Gidaria aurkitu ezinik, Elsa hurbileko taberna batean laguntza eskatzera doa, baina inkoherentziaz betetako mundu absurdu batean harrapatuta geratzen da, inolako azalpenik gabe.