TREITUM izatea gerta dakizukeen gauzarik okerrena da. Blas, 10 urteko mutikoa, horren beldurrez bizi da. Josek, taldeko buruzagi eztabaidaezinak, autoritatez agintzen ditu arauak: neskekin jolasten bazara edo ez bazara Barçakoa, TREITUMtzat hartuko zaituzte automatikoki, horrek dakartzan ondorioekin...