Agustin Rejas agenteak Ezequiel lider gerrillari ospetsua harrapatzeko agindua jasotzen du, Gobernuaren erorialdia behartu eta hirietara iristeko mehatxupean nekazarien iraultza baten bultzatzaile nagusia baita. Ezequielen jarraitzaileek erabiltzen dituzten taktika basatiak direla eta ikaraturik, militarrek modu berean edo irmoago erantzutea erabaki dute, gizartean izuikara-giroa sortaraziz. Rejas jada legendazkoa bihurtu den Ezequielen arrastoaren atzetik doa, matxinoak errukigabe aurrera egiten dutela ohartzen den artean. Yolanda, bere alabaren balet-irakasleari esker, guztia bertan behera ez uzteko ezinbesteko kemena aurkituko du.