50eko hamarkadan, mendialdean dagoen mansione burges batean Eguberriak ospatzeko prestakizunetan dabiltzala, ezbehar bat gertatu da: etxeko jabea hil egin dute. Biktimaren inguruneko zortzi emakume bertan dira eta, halabeharrez, horietako batek errudun izan behar du. Hartara, ikerketa-egun luzea hasiko da, ika-mika, traizio eta egi-aitorpen gogoangarriez beteta, zeinean emakume bakoitzak hura hiltzeko norbere arrazoiak zituela eta sekretu susmagaitzak gorde dituztela jakingo den. Egiak gupidagabe eta tragikoki eztanda egingo du, mozorroak eta gezurrak deseginez.