24 Hour Party Manchesterreko Factory Records diskoetxearen igoera ikusgarriaren istorio bizkor eta zirraragarria da, Joy Division, New Order eta Happy Mondays bezalako taldeen sorlekua izan zenarena. Tony Wilson eta bere lagunek, 70eko urteen amaieran Sex Pistols-en kontzertu batera joan ondotik, bi hurrengo hamarkadetan pop musikaren ikuspegia aldatu eta Manchesterri nazioarteko sona eman zion egitasmoa gauzatu zuten. Factory Records merkaturatu ondoren, lokal bat erosi eta diskoteka propioa ireki zuten, Hacienda, berehala munduko ezagunenetakoa bihurtuko zena. Haatik, festak ezin du betiko iraun. Pelikula hau, musika, sexu, droga eta pertsonaia bitxien inguruko istorioa da, bere artistak libre utzi nahi zituen gizon baten sena erakusten duena; eta izan ere, horixe izan baitzen, bere galbidea.