Txinak 70eko hamarkadaren hasieran Kultur Iraultzaren uztarripean jarraitzen du. Bi nerabe, Luo eta Ma, intelektualen seme-alabak, Tibeteko lurralde urrunetako eskualde galdu batera bidaltzen dituzte beren berreziketarako. Iritsi bezain pronto, gazteek nola edo hala bizimodua atera eta bere inguruaren kontra matxinatzen ikasiko dute. Egun batez, Luok eta Mak Jostun Zaharra eta bere biloba xarmagarria ezagutuko dituzte. Luo jostun gazteaz maitemindu da eta melodrama txinatarretan oinarritutako istorioak kontatuz neska hezitzea erabaki du... harik eta benetako altxor bat aurkituko duten arte: maleta bat, liburu atzerritarrez, eta beraz, argiro debekatutakoez betetakoa. Luok eta Mak egunez lan egin eta gauez ezkutuan irakurtzen dute, gero beren abentura berriak herriko biztanleei kontatu ahal izateko. Laster, Luok eta Mak herria utziko dute. Kultur Iraultza bukatu da.