Estatu Batuetan biolentzia eta beldurraren patologiaren ikuspuntu eztabaidagarri eta gogorra erakusten du dokumental honek, su-armek eragindako hildako-kopuru handiena duen herrialdea, non arma gehiago dago boto-emaileak eta telebistak baino. Armekin txora-txora eginda gauden nazio bat gara, ala burutik jota gaude eta kito? Charlton Heston eta Erriflearen Elkarte Nazionalaren errua ote? Ala oraindik konpontzeke dauden arrazazko gatazkak dira hainbeste heriotz eragiten dutenak? Eskuindarrek erantzuletzat Hollywood, Rock and Rolla eta Internet jotzen dituzte. Ala amerikarrak historikoki indarkerirako joera daukagu besterik gabe? 1999an Columbine High School-en gertatutako tiroketa tragikoaren ondorioak dira Bowling for Columbine filmaren muina, irailaren 11ko ajea bete-betean bizi duen herriaren erretratu probokatzaile, sakon eta tarteka garratza aurkezten duena.