Londresko kale zitaletako mundu sekretuan edozer gauza saleros daiteke. Okwek eta Senayk legez kanpoko jardueren haztegi den hotel berean ari dira lanean. Ia ez dute bata bestea ezagutzen, harik eta aurkikuntza harrigarri bat egiten duten arte. Ezin diote, ordea, bere nagusi ustelari ezertxo ere aipatu. Ezin dute poliziarengana jo. Eta zorioneko izango dira oraingo honetan bizirik ateratzea lortzen badute.