Atzeraezina. Denborak dena desegiten duelako. Zenbait ekintzek konponbiderik ez dutelako. Gizakia animalia delako. Mendeku nahia berezko bulkada delako. Krimen gehienak zigorrik gabe gelditzen direlako. Maitearen galerak tximista baten moduan suntsitzen duelako. Maitasuna bizitzaren sorrera delako. Historia osoa espermaz eta odolaz idazten delako. Igarkizunek gertakarien bilakabidea aldatzen ez dutelako. Denborak guztia ezagutzera ematen duelako. Onena eta txarrena.