Paris, 1942. 1940az gero, Frantzian pelikulak egiten dituen Continental Films izeneko produkzio-etxe alemaniar batek frantses guztien ezbai jakin bat islatzen du: posible al da lanean jarraitzea ezer gertatu ez balitz bezala? Ala kolaboratzeari uko egin eta herrialdetik alde egin behar al da? Jean Devaivre Continental-ean zuzendariaren laguntzaile gisa hasiko da erresistentziako bere jarduerak ezkutatzeko. Ekintzazko gizona da, oldartsua eta ausarta. Jean Aurenche poeta arima duen gidoilari bat da, alemanen lan eskaintzak errefusatzen saiatzen dena. Hiru amoranteen artean zein aukeratu ez dakien gizon isila da. Hauen inguruan hamarka pertsonaia biraka dabiltza, batzuk otzanak, besteak, berriz, errebeldeak. Batzuk borrokan dihardute eta beste batzuk etsaiarekin kolaboratzen dute; nolanahi ere, okupatutako Frantzian denek pairatu beharko dituzte gosea, hotza eta murrizketak.