Espetxean Joannak bera bahituta daukatenen agintea zalantzan jartzen du. Bien bitartean, Claudinek lantegiko produkzio-kateetik bere iragana gogorarazten du; Joannarekin lotzen duen iragan hori. Joannaren abokatuak Claudineri bere laguna indarkeriaren bidean jarri zuten arrazoiak azaldu diezaizkion eskatzen dio; baina testigantza emateak oraindik neska babesten duen alderdi sindikala salatzea ekarriko luke nonbait. Joannak, bere aldetik, hasiera batean etsipenak jota egon den arren, azkenerako bere duintasun-eskubidea aldarrikatzeko kemena izango du eta hori ezezik, baita bere inguruko emakumeen duintasuna ere. Claudinek ere ez du amore emango: testigantza ematera ausartuko da azkenean, lantegi barruko borrokaren buru izango da eta Joannaren erradikalismotasunarekin bat egingo du; sindikatuak proposaturiko akordioari uko egin eta bere kanporatzea onartuko du.