Auto-istripu larri bat. Lillyren ama eta Paulen emaztea hil dira. Lilly txikia, Frank bere aita eta Paul bere laguna bizirik atera dira. Hamahiru urte geroago, Frank eta Paul arrakastarik izan ez duten bi pertsonaia bilakatu dira, striptease klub batean tabernari eta bizkartzain gisa bizirauten saiatzen direnak, eta Lilly dagoeneko nerabezaroan dago. Lilik Paul seduzitu eta haurdun geratzen denean gertatuko da deskalabrua. Amorruak itsututa, neskaren aitak mutil bat tirokatzen du, bere alaba bortxatu duelako ustean. Orain dela asko istripua gertatu zen toki berera eramango ditu halabeharrak, atzera ere.