Carlos Malagako auzo proletario bateko 25 urteko gaztea da, bere aita hil ondoren, bere amaz eta anaia txikiaz arduratu beharko duena. Amak zendutako aitaren lekua bete dezan derrigortzen du baina, zortzi urte zituenetik gizon-armiarma ezin izan zitekeela jakin zuenez gero, Carlos munduan galduta dabil. Bere estreinako bokazioak bezainbeste beteko duen zerbait aurkitzeko itxaropenez, ez du onartu nahi azkenean bere lehengusuarekin oroigarriak saltzen ibili beharko duela eta soldata bizitza osoan bere amari eman beharko diola. Hartara, lan bat duela asmatu eta goizero bere alegiazko enplegura doa bere aitaren traje zaharraz jantzirik. Amak eskatzen dion dirua lortzeko, gezur hori egunez egun elikatu beharko du. Eta gezurra karta-gaztelu bat bezain altu haziko da eta hura bezain ahul...