Estherren bizitzak une erabakiorra bizi du, Vincent, bere mutil-lagun berriarekin bikote iraunkor bat osatzekotan baitabil. Halaber, merkatuko iritzi-azterketen enpresa batean lanpostu bat eskuratzeko jo ta ke ari da lanean, bere eginkizunak primeran betez. Dena ezin hobe doa, ustekabean Estherrek bere gorputzarekiko jakin-min sutsua duela ohartuko den arte...