Hamabi urteko bi anai-arrebek bizitza umezurtz-etxeetatik ihesi igaro dute. Joseph eta Chloé dira, eta gurasoek jaioberritan abandonatu zituzten. Chloék ez du hitzik esaten, inguruko mundutik ihesi dabil eta ez du inork ukitzerik nahi. Etxe berdina marrazten du beti eta badirudi bere urratsek jomuga zehatz bat dutela. Joseph ihesaldiak antolatzeaz eta hura babesteaz arduratzen da, eta haren atzetik doa ziur baitago neskak gurasoengana bueltan eramango dituela, horretarako ahalmena baduela, alegia. Eta behin bere helburua lortutakoan, osatu egingo dela. Josephek etxe propioa, famili bat, komunikatzeko eta jolasteko arreba bat izatea du amets... Berak Chloéri ematen dion maitasun neurrigabearen zatitxo bat bederen itzuliko liokeen arreba nahi luke.