Ama bat, alaba bat, bizilagun bat. Bakarrik nahiz elkarrekin, pertsonaia hauek frustrazioak eta gaitzespenak bizi dituzte giro anonimo, hutsaletan, elkarren artean menpekotasunezko harreman-sare entzungor eta gaixotiak ehotuz. Egoera horretatik ateratzeko irtenbideak egon badaude, alabarentzat batez ere, baina zapuztu egingo zaizkio euren bizitzak gobernatzen dituzten ohikeria eta estutasunen ondorioz. Eta bizitza horiek bere baitan eztanda egingo dutenerako, berandu izango da jada: hiru izango dira, ala inor ere ez. El juego de la silla Zinema Eraikitzen ekimenean (Toulouse, 2002ko martxoa) parte hartu izanagatik hautatu dute.