Lizak bere buruaz beste egiteko arrazoia azaltzen duen gutuna zabaltzeko ez da gauza Wilson bere senarra, Lizaren amarengana kemen eta aholku bila baitoa. Baina gutunak liskarrak piztuko ditu, beren bizitzak oraindik gehiago aztoratuz. Wilsonek konponbide bat aurkitu nahiko du lagun berriak eginaz, urrutiko kontrol bidezko aeromodelismoaren zale sutsuen talde bat. Lortu berri duen bake-sentsazioak adoretu duen Wilson bere bizitza berregiten saiatuko da; baina oreka hori hauskorra izango da, eta gertakari dramatiko baten ondorioz gain behera etorriko da berriz ere, azkenean bere bizitza bera mehatxatzeraino.