Askorentzat, Independentzia auzoko plaza lasai bat besterik ez da Paraíso. Beste batzurentzat, Paraíson ohikoak dira eguneroko apustu klandestinoak, dirua, grinak eta traizioa. Leo eta Pedro txikitako lagunak dira. Gaur, 27 urterekin, El Jeferen agindupean dabiltza lanean, auzoaren eta bertako biztanleen jabe den gaizkilea baita. Egun batez, Leok hau guztia aldatuko duen albiste baten berri izango du: Gloria, Pedroren arreba eta bere betiko maitea, hirira itzultzen da. Sentimenduen eta errealitate gordinaren artean sortuko den borrokan indartsuenak bakarrik irabazi dezake.