Jeskok hogeita hamarretik gora urte ditu eta leuzemiak jota dabil. Ez du luze iraungo bizirik. Jendeak ziniko jasangaitza dela deritzo, berak, ordea, ?gonak janztea gogoko duen jostun apetatsutzat? dauka bere burua. Jesko bere familia burgestuaren etxera itzul dadin konbentzituko dute, bizitza salbatzeko aitzakipean. Bere ama balizko hezur-muin emailea izan liteke, baina Jeskok haren laguntza errefusatuko du, urteak atzera, bera eta bere anaia hiltzen saiatu baitzen. Harrez geroztik, Jeskok eta bere amak ez dute elkar ikusi. Sekretu ilun, lur jotze psikologiko eta hautsi ezin den elkartasunaren sentsazio beldurgarri baten inguruan dabilen familia baten liskar arraro eta aldi berean tragikoa; Jesko azkenik maitasuna bilatzea bultzatuko duen gatazka.