Vivre me tue filmak bi anaien arteko harreman hunkigarri eta erdiragarriaren istorioa kontatzen du: Paul, anaia zaharrena, izaera kontentagaitzekoa, literaturzale amorratua. Daniel, gazteenak, ez du bere buruarengan uste handirik, eta bere gorputza lantzearen kulturari emana dago. Danielek toki handia betetzen du Paulen bizitzan, handiegia seguruenik. Eta istorioaren ardatz bilakatzen den Paul eta Myriamen arteko amodiozko istorio distiratsuan horrek eragina izango du.