Ia sei hilabete dira aita hil zenetik eta haren errautsak oraindik amonaren armairuan daude. Familiak dolu-aldia gainditu duela dirudi eta norberak bere arazoei heldu beharko die: Zuzana, alaba gazteena, senarra uztekotan dago; haurdun dagoen honen ahizpa Ilonak senarrak alde batera utzita daukala sentitzen du; ama, Milada, beti dago Ilonaren etxean laguntzeko prest eta bere suhia erotu ahaleginean; eta, azkenik, hil baino lehen behin gutxienez Eslovakiako bere jaioterrira itzuli nahi duen amona dago, horrexegatik ez ditu bere semearen errautsak Txekian lurperatu nahi. Azkenerako, familiak aitaren errautsekin Eslovakiara bidaiatzea erabakiko du. Abiatu bezain laster, itxura batean aspergarria zirudien bidaiak, euren bizitzetako abenturarik garrantzitsuena bilakatuko da.