Bizitzak eman dizkien astinduez gogaiturik, Max eta Lindak Kanadako iparmendebalderantz ihes egitea erabaki dute. Acadiatik Yellowknife-rako bidaian, striptease egiten duen mutil biki pare bat, night club bateko zinemdutako abeslaria eta honen managerra ezagutuko dituzte. Noraezean dabiltzan deserrotutako pertsonaia hauen artean, harreman korapilatsu eta albi berean hauskorrak sortuko dira, oraindik geratzen zaien etsitako grinaren bazterrera eramango dituena.