Kleopatra, Egiptoko erreginak, Julio Zesar erromatar enperadoreari desafio egingo dio baietz hiru hilabetetan basamortu erdian sekulako jauregia eraiki. Lortzen badu, Zesarrek Egipto herrien artetik bikainena dela onartu beharko du herritarren aurrean. Horretarako, Kleopatrak Numerobiseri deituko dio, kemenez beteriko abangoardiako arkitekto bat denari. Jauregia garaiz eraikitzen badu, arkitektoa urrez estaliko du; bestela, krokodiloetara. Numerobisek, jokoan dagoenaz jakitun, laguntza eskatuko dio Panoramix aspaldiko adiskideari, eta hau Egiptora doa Asterixek eta Obelixek lagunduta. Denak elkarrekin Kleopatraren arkitekto ofiziala den Amonbofiseri aurka egingo diote, jeloskor baitago erreginak Numerobis aukeratu duelako, eta ahal duen guztia egingo du honek huts egin dezan.