Zine dokumentalaren arloan sekula egin den proiekturik berezi eta osoena da Deep Blue. Bertan, hainbat filmaketa urteetan bildutako mundu ozeanikoaren paregabeko irudiak erakusten dira, ikus-entzuleak itsasoen ikuskizunean murgildu eta koralezko arrezifeetatik Antartikoko itsasalde bakartietara luzatzen den bidaian abiaraziz, itsaso zabaleko hedaduretatik ozeanoko amildegien sakontasunera. Ozeanoak gure planetaren azken muga dira eta BBCren Planeta Urdina sail arrakastatsuan oinarritutako Deep Blue, aipatu muga horren behin betiko esplorazioa.