Ordenagailuz sorturiko film honek, Toy Story eta A Bug's Life pelikulen egile berak dituztenak, bi arrainen -Marlin eta Nemo bere semearen- bidaia harrigarria kontatzen du, zeinean Koraleko Hesi Handian halabeharrez banandu dituzten, Nemo urpekari batek harrapatu baitu. Koitaduak dentista baten kontsultako arrain-ontzian bukatuko du, bertatik Sydneyko kaia dakusala. Marlin, Dory izeneko arrain sinpatiko baina despistatu samarraren (ez baitu berehalako oroimenik) laguntzaz bidaia arriskutsu batean abiatuko da. Aita benetako epopeia baten heroia bihurtuko da, bere xedea semea berreskuratzea delarik, hark etxera kalterik gabe itzultzeko plan ero bat prestatu duela ezjakin.