Plana akatsik gabea zen... ezin hobe burutu zen... ihesbidea libre zeukaten. Charlie Croker lapurretaren buru-maisuak ezin sumatu zezakeen arrisku bakarra bere kideetako baten traizioa zen. Bandako partaideak, berriz: Ezker-Belarri, leherkagailuetan aditua; John Bridger, kutxa gotor irekitzaile beteranoa; Steve, barruan daukaten gizona; Lyle, informatikaren jenioa eta Rob Liraina, txoferra. Estuki zaindutako veneziar palazzo batean lapurreta miresgarria gauzatu eta gero, Charlie eta bere kideak harrituta geratuko dira euretako batek saldu egin dituela jakitean. Hartara kontua ez da atzemaniko urrea izango, mendekua baizik. Orduan, Stella agertuko da, Charlieren alaba eta gotor kutxak lehertzen aditua, banda traidorearen atzetik Kaliforniara itzultzen denean, hauekin bat egingo duena. Lapurtutako urrea berreskuratzeko plana Los Angelesko trafiko kontrol-sisteman sartu eta hiriaren historiako auto-ilararik handiena sortzean datza.