Akzioa Casablancako Medinaren bihotzean gertatzen da, hiri marokoar hartako auzo historikoan. Filmak dokumental-estiloan erakusten du umetatik bertan bizi den emakume talde baten erretratua. Denak elkarrekin, emakume marokoarraren irudi konplexua osatzen dute, modernoa eta hiritarra, beti emakume otzan gisa deskribatzen duten klixeetatik urrun. Barre zein malko artean, zuzendariak beraien egunerokotasuna biziko du, euren etxeetan, hammam-ean (bainu publikoa), auzo zaharreko kaleetan... Euren mundua egunero-egunero birsortzen duten "batalatt" (heroisa) hauen begiradaren bitartez, Maroko garaikidearen zenbait garrantzizko gertakizun biziko ditugu, hala nola, Hassan II.aren heriotza 1999ko uztailan edo emakumeen eskubideak aldarrikatzeko ibilaldia 2000ko martxoan, aldi berean inmigrazioaren egiak eta bizirik irauteko zailtasunak ezagutuko ditugularik.