Orango hegoaldeko herriska aljeriar bat. Zatikatutako komunitate bateko eguneroko bizitza: emakumeak alde batean, gizonak bestean. Eta Kaddour, ?aberats? baten semea, zapatari baten, ?txiro? baten alabarekin maitemindu da. Euren maite-suak herria nahasi eta ezarritako ordena irauliko du.